środa, 19 stycznia 2011

Podliczenie głosów i sonda

Dziękujemy za propozycje. Udało nam się ustalić najczęściej wymieniane blogi/opowiadania/nazwiska we wszystkich kategoriach, i te zamieściłyśmy we właściwej sondzie. Zapraszamy do ostatecznego głosowania.


Linki do blogów biorących udział w sondzie:
Koko, http://324kcal.blogspot.com/
Alien, http://bcgroan.blogspot.com/
Siruwia, http://yaoi-naruto-sasuke.blog.onet.pl/ (przeniesiony na http://sasunaru-siruwia.blogspot.com/)
Sanu, http://sasunaru-fanfiction.blogspot.com/
Homoviator, http://my-storyville.livejournal.com/
Akame, http://fantazje-anime-malowane.blog.onet.pl/
Berniak i Kasiotfur, http://americanhigh.wordpress.com/

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dzisiaj właśnie myślałam o Was i ankiecie i proszę już są wyniki :) Tylko 4 punkty? A będzie reszta?
Mam nadzieję, że dołożycie resztę kategorii.
:*
Daimon

Anonimowy pisze...

Warto by było podpiąć na początku linki pod odpowiednie nicki, żeby można się było zorientować, czyj blog czyj :) Osobiście nie zwracam szczególnej uwagi na nick autora danego opowiadania czy strony, a po prostu wciągam się w tekst i ew. komentarze pod nim zamieszczone.

Anonimowy pisze...

A gdzie SaNu w najlepszym blogu roku?Chciałam zaglosowac. I dlaczego nie ma Elbereth?

Anonimowy pisze...

Olciak, adresy blogów zamieszczę w notce powyżej, żeby w sondzie nie było chaosu i żeby można było bezpośrednio wejść na hiperłączu, a nie kopiować adres : )

Anonim, Sanu miała 4 głosy, dlatego się nie zakwalifikowała. Dziewczyny mają od 6 pkt. Jeśli nie wierzysz, nic nie stoi na przeszkodzie do policzenia głosów. Sam się przekonasz i do nas nie będziesz miał pretensji. Elbereth pojawiła się chyba tylko raz albo dwa razy, więc wziąwszy pod uwagę ilość głosów na inne blogi, to nic. Najpierw zorientuj się jak ludzie głosowali, a później miej do nas pretensje.

Koko

Anonimowy pisze...

Zobaczyłam ten link przypadkiem. Weszłam, chciałam nawet głosować, ale...
Jedno mnie tu dziwi. Sondę założyły Alien i Koko. We wszystkich (no prawie) kategoriach na 2 z 3 są kto? Alien i Koko. I k.o wygrywa? Alien i Koko. Nie widzę tu połowy dobrych blogów.
Przeczytałam wcześniejsze komentarze. Mówicie o jakichś głosach. A kto miał głosować inaczej, skoro to wasz blog i wasi czytelnicy? Spodziewacie się, że na blogu promowanym przez was będzie obiektywne głosowanie, skoro większość jak sądze to fani?
Pozdrawiam
Anko

meme pisze...

Również pozdrawiam serdecznie i dziękuję za głos w tej sprawie. Sonda jest założona po raz pierwszy w historii, informacje o niej były, owszem, zamieszczane na naszych blogach, oraz na forum SN (które, swoją drogą, też jest młode). Mogłyśmy oczywiscie spamować w komentarzach na innych blogach, ale się powstrzymałyśmy.
Anko, z twego komentarza przebija sarkazm, podczas gdy brak w nim konstruktywnej krytyki. Jeśli uważasz, że coś zrobiłyśmy nie tak - wskaż nam, proszę, propozycję zmian na przyszłość. Samo wyrażenie niezadowolenia nie załatwia sprawy, jedynie oczernia autorów (nie powiem, niektórzy lubią nagminnie zostawiać mało treściwe oczerniacze pisane z pozycji własnej wszechwiedzy, jednak żywię szczerą nadzieję, ze do nich nie należysz). Mamy świadomość, że nasza sonda nie jest doskonała, nie jest to rozdawanie Oskarów czy chociażby Złotych Niedźwiedzi, lecz, osobiście, uważam, że bardzo fajnie było zapoczątkować coś takiego i liczyć, ze w przyszłym roku rozwinie się w coś naprawdę posiadającego dużo większe znaczenie.
Na zakończenie pozostaje wyrazić żal, że (prawdopodobnie) zepsułyśmy ci radość z głosowania. Przez cały grudzień (plus początek stycznia i koniec listopada) można było wysuwać swoje propozycje i mógł to zrobić absolutnie każdy. Wysunięte propozycje podliczyłyśmy pod względem liczby głosów i tyle, nie ma w tym żadnej magii czy manipulacji (zreszta, można to łatwo sprawdzić). Pozostajemy w nadziei, że w przyszłym roku odzew będzie większy, takoż rozrzut propozycji blogów do głosowania. Jeśli masz jakieś propozycje na przyszłosć, co do reklamowania sondy - chętnie wysłuchamy. Jeśli nie, pozwolisz, że nie wezmę sobie do serca twego komentarza.
Dziękuję i miłego dnia życzę.

Kuroneko pisze...

Hmm chwileczkę... *sprawdza, żeby mieć pewność* Droga Anko. Dziwi mnie Twoje niezadowolenie w tej sprawie. W komentarzu do opowiadania BlueBoy'a na onecie, pod rozdziałem 26 napisałaś, krytykując Jego bloga, że dobre są na blogspocie, wymieniając przy tym postaci Alien, Koko, Sanu czy Siruwii (która swoją drogą dopiero teraz przeniosła sie na blogspota, wcześniej też była na onecie). W czym problem? Teraz nagle nie podoba Ci się to, że to One wygrywają? Bądźmy poważni, chyba sama nie wiesz czego chcesz, bo albo jesteśmy za, albo przeciw. Zdecyduj się kochanie.

Anonimowy pisze...

Tak napisałam, dziwię się że ktoś czyta moje komentarze. Ale głosowanie prowadzone na blogu dwóch głównych faworytek nigdy nie bedzie sprawiedliwe. Koko i Alien piszą świetnie, nie twierdzę że nie zasługują na pierwsze miejsce, ale to glosowanie jest stronnicze.
Anko

Anonimowy pisze...

Jeszcze jedno, Alien. Niewątpliwie cenie twoja twórczość, ale wybacz, nie mogę oprzeć się wrażeniu`, ze to glosowanie miało podbudować wasza samoocenę. I chyba to zrobiło, prawda?
Anko

Anonimowy pisze...

Cóż, Anko, trochę może i połechtało czułe miejsca :) Ale wybacz, bo celem z pewnością nie było. Celem było stworzenie rzetelnej sondy - co każdy ocenia inaczej, a Twoją ocenę już znam. Jednakże, zamiast to, co nazywasz stronniczością, przypisać niedostatecznemu rozreklamowaniu sondy, vel braku doswiadczenia w tworzeniu tego typu inicjatyw (ja osobiście tak to widzę, zresztą, już o tym pisałam), uważasz, jesli dobrze zrozumiałam, że mało nam było ochów i achów na własnych blogach i musiałyśmy jeszcze założyć sobie sondę, w której będą wygrywać z innymi. Wybacz, na to musiałam odpowiedzieć. Jeśli chodzi o mnie, obejrzyj sobie wyniki sondy. Wcale nie są rewelacyjne ;) Ja się nie rzucam ani nie traktuję popularności bloga jako wyznacznika mego dobrego samopoczucia ;D Bądźmy w końcu dorośli, na tyle, na ile to możliwe. Poza tym, myślisz, że świadomie dopuściłybyśmy się manipulacji, wpuszczając tu z premedystacją rzeszę własnych fanów, żeby wygrać i... no właśnie. I co? XD Podbudować samoocenę? A po co, skoro te same osoby znane są nam z własnych blogów i doskonale wiemy, co się im podoba, a co nie? Zresztą, co to za radosć z takiej wygranej, gdzie nie ma konkurencji? Ach, no i niechby się jakiś nie-fan przyplątał i zagłosował na kogoś innego, cóż by to było? Zgon miałybyśmy na miejscu XD I cała samoocena by runęła, ach nieee... *słychać zawodzenia*
Ale dość już żartów :) Nie mam żadnego sposobu, żeby dowieźć, ze nie kierowały nami niskie pobudki - musisz uwierzyć mi na słowo.
Uważasz, że obecna sonda jest niesprawiedliwa. Pytam więc: co wg Ciebie mamy zrobić, żeby była? Chociaż nie, ta już nie, bo trzeba by robić wszystko od nowa, więc: co zrobić, żeby następna była sprawiedliwa? Czy jesli następna ma powstać, to ma ją zrobić jakiś nie-bloger? I gdzie ją reklamować, jesli nie na blogach (mających potencjalny zbiór fanów, którzy zlecą się i znowu będą głosować na ten jeden jedyny *żart*)? Weź pod uwagę, że nie mamy wpływu na propozycje i głosy innych.
I naprawdę, nie najeżaj się na nas na wstępie, tylko zwyczajnie powiedz. Nikt na Ciebie nie nakrzyczy (no, a przynajmniej nie ja XD). Jeśli moja poprzednia wypowiedź Cię uraziła, to przepraszam (cytując Sapkowskiego: "za formę, nie za treść").

pisał pełzający w ciemnościach - alien

Indra pisze...

Daj spokój, Alien, nick Anko kojarzę chyba tylko z tego, że zawsze musi napisać coś uszczypliwego pod adresem autora bloga.

Anonimowy pisze...

A ja chciałam zauważyć jeszcze jedną rzecz. Nasze blogi czytają również inny blogerzy (nie tylko ci z Google), była mowa o umieszczeniu linków do rankingu na innych blogach. Z tego co widziała, zrobiła to tylko Sanu, więc trudno tylko i wyłącznie obwiniać mnie i Alien, skoro inni blogerzy też zbytnio się tym nie przejęli - jeśli chcą mieć większy udział w sondzie, następnym razem niech również zajmą się reklamą - chociaż umieszczeniem linku na swoim blogu. My założyłyśmy ten ranking, jednak nie tylko w naszym interesie i na naszych barkach leży rozpromowanie tej strony.

Koko

Anonimowy pisze...

zmieniam głosy na niekorzyść koko , 3 tygodnie i zero notek.
Co się dzieje z Koko? Mam nadzieje ze nic jej nie jest.


Pollyloolyy.

Anonimowy pisze...

Wlaśnie trafiłem na ten plebiscyt. Dla mnie pod względem scen yaoi króluje Koko, ale najlepszy blog wszechczasów napisała Sanu i chylę czoła. Nigdy nie czytałem czegoś tak wspaniałego. Za to Koko wielbię za jej sceny. Są takie mraau
Sauron,

Anonimowy pisze...

O, koniec ankiety.

1. Najlepszy blog roku

2. Najlepsze sceny yaoi

3. Najlepsza kreacja: a)Sasuke Uchiha

3. Najlepsza kreacja b) Naruto Uzumaki

3. Najlepsza kreacja c) postać trzecioplanowa

4. Najlepsza relacja Sasuke-Naruto

5. Najlepszy ohe-shot

6. Najlepszy szablon

7. Najlepszy blog wszechczasów

8. Najlepsze opowiadanie własne

9. Najlepszy fanfick (nie sasunaru)